Tuesday, February 17, 2009

Program Berbalas Pantun KRT Bukit Depu

Bersempena Program Pelancaran Laman Web KRT Bukit Depu, satu acara berbalas pantun turut diadakan diantara KRT Bukit Depu menentang pihak JPNIN Kuala Terengganu. Pihak KRT Bukit Depu telah menurunkan barisan veteranya terdiri dari Pengerusi Tn Hj Dol Razlan, saudara Alias Che Muda dan Pn Khitijah Omar. Sementera JPNIN diwakili oleh tiga wanita. Tn Hj Harun Md DiahAlign Left telah dipilih sebagai pengantara.

Pemantun dari kedua dua kumpulan JPNIN dan KRT Bukit Depu

Para penonton telah memberi sambutan yang amat mengalakkan dan mencadangkan agar petandingan berbalas pantun ini dijadikan acara pertandingan diperingkat semua KRT pula.

Selepas tamat acara berpantun semua peserta telah diberi cenderamata sebagai kenangan. Ianya telah disampaikan oleh Ybhg Dato' Hj Che Mat b Jusoh selaku penasihat KRT Bukit Depu.

Seterusnya Majlis berakhir dengan satu jamuan ringan berupa Nasi Bukhari dan kueh mueh.

Gambar gambar seterusnya boleh lihat di sini. Sila klik

1 comment:

  1. Asalamkon wmth,
    Kepada Pengurusi KRT B Depu TnHj Raoslan..kawan lama saya...mung lening ada masa buat benda gini..aku tahu dari Hjh Faezah durian burung....molek ahh..comel sungguh hasil website...nanti satu kita jumpa di kt makan nasi dagang ....disini tdok orang cina kee.? syabas dan tahniah..Hj Rosdi Muar Johor.

    ReplyDelete