Saturday, June 5, 2010

Majlis Makan Malam Dan Kesyukuran KRT Bukit Depu 2010

Satu jamuan makan malam ala barat (westernised) telah diadakan pada 12.5.2010 di rumah En Nordin bagi meraikan AJK Tertinggi dan Jiran Wanita diatas sumbangan bakti serta kerja kuat dan semangat perpaduan yang ditunjuk oleh kesemua dalam menjayakan program yang dirancang.

Ucapan alu aluan oleh Tn Hj Dol

Sehingga bulan Mei, 2010, KRT Bukit Depu telah berjaya mengadakan lapan program kesemuanya. Ianya telah mendapat sambutan baik oleh penduduk setempat. KRT Bukit Depu juga telah terlibat secara langsung dengan Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kuala Terengganu (JPNIN ) dalam beberapa acara penting. Salah satu dari acara tersebut ialah penglibatan bersama dalam perarakan Maulud Nabi , dan juga dilantik menganggotai jawatankuasa persembahan dalam ‘Majlis Jalinan Mesra Perpaduan’ yang diadakan pada 3.5.10.

Pn Hjh Norma membuat ucapan balas

Diperingkat Kebangsaan pula KRT Bukit Depu telah dicalonkan untuk bertanding dalam kategori Pengurusan RT bersama enam lagi KRT dari seluruh negara dimana pemenangnya akan diumumkan pada malam ‘Majlis Pelancaran Sambutan Minggu Perpaduan 2010 Peringkat Kebangsaan ‘ yang akan diadakan di Melaka International Trada Centre (MITC) Ayer Keroh Melaka pada 21.5.2010. Perasmian akan dilakukan oleh YAB Timbalan Perdana Menteri.

Para tetamu sedang menjamu selera

Diantara tetamu istimewa yang hadir pada malam tersebut ialah Puan Hjh Norma bt Mohd Noor, Pegawai JPNIN Daerah Kuala Terengganu dan juga Ybg Dato’ Hj Che Mat bin Jusuh, Pegawai Pembangunan DUN Batu Buruk. Semua AJK ingin mengucapkan ribuan kasih kepada semua tetamu yang hadir. Juga kepada Pengerusi Tn Hj Dol Razlan diatas penyediaan menu istimewa ‘chicken chop special’ dan ‘mushroom soup’ pada malam tersebut- ‘its plate licking good’

No comments:

Post a Comment