Tuesday, July 9, 2013

Pertandingan Bowling KRT Bukit Depu 2013


Pusat Bowling Terengganu Equstrian Resort (TER)
2.7.2013 – Satu program Pertandingan Bowling telah berjaya diadakan di Pusat Bowling Terengganu Equestrian Resort (TER). Ianya adalah anjuran Jiran Muda KRT Bukit Depu. Ianya adalah bagi memupuk semangat perpaduan dikalangan Jiran Warga Emas , Jiran Muda, Jiran Wanita dan Tunas Jiran.
Seramai 56 peserta dari segenap kategori telah beradu kemahiran di 8 lane secara berkumpulan – terdiri tujuh orang peserta bagi setiap kumpulan.
Kumpulan 7 yang diketuai oleh En Aziz Mohamad telah mendahului kumpulan lain dalam pertandingan tersebut.
Pertandingan ini telah menarik minat Pegawai Perpaduan Daerah JPNIN K.Terengganu En.Kamarudin. Beliau turut mengambil bahagian bertanding , bersama sama dalam kumpulan7.
Tn Hj Khalid bersama PPD K.Terengganu
 
En Aziz sedang membuat pengiraan markah
Ramai tokoh tokoh dari Jiran Warga Emas , Jiran Wanita ,Tunas Jiran yang turun memberi saingan hebat kepada Jiran Muda. Setiap peserta merasa seronok walaupun pertandingan berakhir sehingga kelewat jam 12.15 pagi.
Perbincangan diantara peserta bowling
Ini satu gabungan yang baik dan sihat yang pernah wujud dalam satu perjumpaan dan jalinan persefahaman sebagai asas perpaduan . Ramai yang mencadangkan agar pertandingan seperti ini memang patut selalu diadakan.

No comments:

Post a Comment