Wednesday, August 11, 2010

Bulan Ramadhan Kembali Lagi

Diucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua pengunjung laman ini yang beragama Islam. Semoga Ramadhan tahun ini memberi penuh pengertian.

2 comments:

  1. salam...apa khabar insan yang anaknda rindui???harap baik selalu...di lampiran ini anknda ingin sekali mengucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak...wlaupun anknda thu ianya sdh trlwat... maafkan anknda..anknda kini brada di utara,bg mneruskan lg perjuangan dlm mcri ilmu...anknda kini brada di usm..trima ksh,ats brkat doa dan drongan yg tidak putus dr klian di KRT Bukit Depu,kini anknda brada slngkah lg kehadapan...anknda ingin memeohon maaf,menyusun sepuluh jri andai sdh lma tdk mngirim brita kpd kluarga di Bukit Depu...anknda rindukn kalian semua di sana...anknda sntiasa mendoakan yg trbaik buat keluagga di sana...akhr kalam,maafkan lah anknda....di ats sgala yg anknda lkukan...halalkn mkn mnum anknda...Selamat Menyambut Hari raya Aidilfitri..Maaf zahir dn Batin..

    Tulus iklas..
    Siti Adawiyah Mohd Fadzir..
    Anakndamu.

    ReplyDelete
  2. Wasalam,anakanda Adawiah,Alhamdulillah kami semua baik dan berharap semua berjalan lancar dengn program pembelajaran anakanda,samoga satu hari mudah2an cita anakanda sebagai "human resource manager " di satu jabatan ternama akan tercapai,.
    Kami diRT Bukit Depu selalu medoakan kejayaan,kesihatan,keberkatan dan keselamatan anakanda.demikian juga rasa terima kasih kami semua diatas ingatan dan ucapan anakda kepada kami...nampak amalan anakanda " apabila sudah menggapai awan anakanda tidak hilang haluan,"..ini yg membezakan nilai pekerti dikalangan remaja masakini dengan anakanda..walaupun sedikit ucapan dan ingatan tapi besar maknanya pd kami,harapan kami biarlah amlaan ini berkekalan..dan biarlah bukit depu dengan diri anakanda tidak sempdan.

    Semoga anakanda boleh serasi dengan budaya orang utara kerana di USM kami percaya anakanda lebih teruji dengan liku2 kehidupan campus yg lebih sophisticated..pandai2lah menempuh cabaran dan bawa diri..kami yakin anakanda akan berjaya.

    Akhir kalam..selamat maju jaya..pesan ayahanda dan bonda semua untuk anakanda: jka kita terpaksa berbeza pandangan terima lah hakikat itu dengan penuh rasa dan fikiran yg terbuka.kerana walaupn anakanda belajar hingga mendapat PHD pun ,universiti terakhir ialah alam disekeliling kita,,dan ilmu yang terkandung didalam alam sekeliling kita ialah ilmu kebesaran Allah dan ilmu yang menceritakan kebesaran Allah ialah Quran dan Hadith...

    Selamat berpuasa dan selamat hari raya maaf zahir batin dari ayahanda2 dan ibunda2 semua..
    selamat menempuh kejayaan..

    ReplyDelete