Tuesday, October 1, 2013

Malam Ikatan Kasih Mesra Bersama Pemimpin


Sempena Lawatan Kerja Y.B Menteri Di Jabatan Perdana Menteri  YB Tan Sri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup ke negeri Terengganu pada 28.9.2013, Jabatan Perpaduan Dan Integrasi Nasional N.Terengganu (JPNIN) telah menganjurkan Malam Ikatan Kasih Mesra Bersama Pemimpin yang diadakan di Dewan Kenanga Terengganu Equesterian Resort (TER) Kuala Ibai K.Terengganu dan Dataran Bestari KRT Batu Rakit Utara.

YB Tan Seri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup diberi sambutan oleh anggota K Squad.
 
Tetamu kehormat yang hadir pada malam tersebut termasuk YBhg.Dato Azman Amin bin Hassan Ketua Pengarah JPNIN Jabatan Perdana Menteri, YBhg En.Burhanuddin bin Hj Daud,Pengarah JPNIN Negeri Terengganu
Tn.Hj.Dol Razlan bin Yusof , Pengerusi KRT Bukit Depu  telah diberi penghormatan mewakili Pengerusi Pengelola Program YB Tn.Hj Bazlan bin Abd. Rahman.
KRT Bukit Depu seperti biasa tidak ketinggalan untuk bersama sama memeriahkan majlis tersebut. Seramai sepuluh orang ahli termasuk Pengerusi dan Setiausaha mewakaili KRT pada malam itu. Tn.Hj.Dol Razlan bin Yusof , Pengerusi KRT Bukit Depu  telah diberi penghormatan mewakili Pengerusi Pengelola Program YB Tn.Hj Bazlan bin Abd. Rahman. Dalam ucapanya beliau  mengalu ngalukan kedatangan YB Tan Sri Datuk Panglima Joseph Kurup ke negeri Terengganu kerana sudi untuk menghadiri  dua majlis KRT dalam satu malam yang sama di tempat yang berbeza.



Seramai sepuluh orang ahli termasuk Pengerusi dan Setiausaha mewakaili KRT pada malam itu
Tetamu kehormat yang hadir pada malam tersebut termasuk YBhg.Dato Azman Amin bin Hassan Ketua Pengarah JPNIN Jabatan Perdana Menteri, YBhg En.Burhanuddin bin Hj Daud,Pengarah JPNIN Negeri Terengganu, serta  Pengerusi Pengerusi KRT Daerah K.Terengganu.
Selepas berakhir jamuan,  YB Tan Sri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup serta rombongan telah bergerak Ke Batu Rakit Selatan untuk satu lagi Program Jom Ronda Bersama Pemimpin. Beliau  seorang pemimpin yang cepat mesra dengan orang bawahan dan rakyat biasa dan suka dengan persekitaran yang sederhana serta mempunyai semangat setiakawan yang tinggi.
Majlis pada malam itu menyampaikan rasa terima kasih yang tak terhingga kepada Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu kerana telah sudi menyumbang makan malam pada malam tersebut.

No comments:

Post a Comment