Tuesday, October 22, 2013

Salam Aidil Adha KRT Bukit Depu

Alhamdulillah perlaksanaan Program Salam Aidil Adha KRT Bukit Depu yang berlangsung pada malam 15.10.2013 berjalan lancar . Walaupun sebelah petang hujan perlahan serta banyak kenduri hari raya korban yang bertembung tapi kehadiran tamu serta warga KRT tetap memberi sokongan setia.
Tn Hj Dol membuat ucapan alu aluan
 

Sebahagian daripada warga Kg Bukit Depu yang hadir
KRT menerima Pelajar Pondok Darussalam seramai 20 orang  sebagai tamu bertakbir bersama menghidupkan suasana Hari Qurban.
Pelajar Pondok Darussalam seramai 20 orang  sebagai tamu
En Mamat bin Othman mewakili Pejabat Pendaftaran Pertubuhan (ROS) yang hadir pada malam tersebut adalah satu satunya Pegawai dari Jabatan Kerajaan yang datang meraikan.
 
Tetamu istimewa L-R: Tn Hj Ab Manan, Tn Hj Osman, En Mohamad dari Pejabat Pedaftaran Pertubuhan
Tetamu di meja VIP pada malam tersebut ialah Tn.Hj.Abd.Manan Hasan Pengerusi Persatuan Kebajikan Penduduk Taman Sangsura , Tn.Hj.Osman Penggerak Utama Hal Ehwal Pelajar Pondok Darussalam.
 


Majlis disulami dengan soal jawab Quiz Raya Qurban dalam penuh gelak tawa dari kalangan Tunas Jiran sehingga Jiran Warga Emas.
 
Penyampaian hadiah untuk pemenang kuiz.
Majlis mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang telah menyumbangkan daging korban sebagai hidangan makan malam dimajlis tersebut.

No comments:

Post a Comment