Sunday, September 1, 2013

Sulaman Kasih Mesra Perpaduan Satu Malaysia

Satu majlis Rumah Terbuka Jamuan Hari Raya dalam Program ‘Sulaman Kasih Mesra Perpaduan Satu Malaysia’ anjuran KRT Bukit Depu telah diadakan pada 29.8.2013 diperkarangan rumah Pengerusi Jiran Wanita Pn.Mariam Ali. Ianya telah jaya disempurnakan dengan kerjasama Persatuan Kebajikan Penduduk Taman Sangsura (PKPTS)

Didoakan keberkatanya oleh Imam Amzar dari Masjid Kristal
Ucapan aluan oleh Tn Hj Dol Razlan
Pegawai dari JPNIN Terengganu
Wakil dari KRT Jemputan
Tn Hj Dol bersama Pegawai JPNIN Terengganu
Suasana sungguh meriah. Dan kewujudan kemeriahan telah dihadiri oleh Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia(ROS) Pn.Wan Suhaini dan keluarga, wakil Pengarah JPNIN N.Terengganu En.Kamarudin  Hj.Deraman, Pegawai pegawai tinggi JPNIN, Pegawai Perpaduan Daerah KualaTerenggan,En.Kamarudin Ali ,Pasukan Polis Daerah Kuala Terengganu dibawah Sarjen Ngah ,Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Menengah Sultan Sulaiman (SSSS),Pengerusi KRT Bukit Wan , Pengerusi KRT Lorong Hj Da ,En.Mazlan Ismail ,wakil AADK Daerah Kuala Terengganu .
Wakil Pengarah JPNIN N.Terengganu En.Kamarudin  Hj.Deraman, Pegawai pegawai tinggi JPNIN, Pegawai Perpaduan Daerah KualaTerenggan,En.Kamarudin Ali
Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Menengah Sultan Sulaiman (SSSS),
Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Menengah Sultan Sulaiman (SSSS),

Pasukan Polis Daerah Kuala Terengganu dibawah Sarjen Ngah ,


 
Majlis yang serba ringkas didoakan keberkatanya oleh Imam Amzar dari Masjid Kristal yang telah sudi hadir bersama keluarga dan disudahi dengan penyampaian buah tangan kepada mereka yang uzur seramai tujuh orang yang berada di Mukim Bukit Depu. Mereka yang kurang bernasib baik ini kebanyakannya sedang mengalami berbagai masaalah kesihatan yang kita tak pernah lupakan.
Buah tangan kepada mereka yang uzur
Cenderahati untuk En Rizal dari JPNIN
Disamping itu sumbangan dari orang perseorangan yang ditujukan khas kepada warga KRT yang miskin juga diadakan.





Lebih kurang 300 orang yang hadir meraikan pada majlis dimalam tersebut.


No comments:

Post a Comment