Thursday, December 17, 2009

Kunjungan Anak Angkat diHari Raya Aidil Adha

Lanjutan dari program Anak Angkat Sempena Kursus Orientasi Pegawai Pegawai Persekutuan Sabah, Sarawak & Wilayah Persekutuan Labuan yang dianjurkan oleh JPNIN Negeri Terengganu pada 20.5.2009 hingga 23.5.2009 lalu.(Klik disini untuk program itu) KRT Bukit Depu merasa bertuah kerana menerima kunjungan anak angkat Tuan Hj.Khalid Yaacob - Defna Jacqueline Mosinoh, bersama temannya Marien kerumah Pengerusi Tn Hj.Dol Razlan pada petang Jumaat 27.11.2009 ia itu pada Hari Raya Haji .
Beramah mesra bersama Pengerusi sambil menikmati hidangan yang di sediakan (L-R Marien, Defna dan Tn Hj Dol)
Mereka yang dalam rangka lawatan yang singkat keKuala Terengganu, sempat menziarahi kedua dua keluarga angkat mereka , menanyakan khabar sambil beramah mesra dengan ahli keluarga serta merakamkan rasa terima kasih serta berharap jalinan persaudaraan ini terus kekal sampai bila bila.
Kedua dua mereka dijamukan dengan makan malam dirumah Pengerusi dan diberi hadiah kuih muih tempatan yang sangat digemari oleh mereka , ia itu “ kayu keramat” oleh bapa angkat Tuan Hj.Khalid Yaacob yang juga Setiausaha KRT Bukit Depu.
Defna berasal dari Penampang dan Mariaen yang sekarang bekerja diJabatan Kerja Raya diWilayah Persekutuan . Mereka berdua berlepas pulang keKuala Lumpur pada 28.11.2009 jam 3.00 petang setelah membeli belah diPasar Kedai Payang Kuala Terengganu. Kedua dua mereka berada diKuala Terengganu selama 2 hari.

No comments:

Post a Comment