Tuesday, July 13, 2010

Majlis Anugerah Keluarga Mithali DUN Batu Buruk 2010

Program 'Majlis Anugerah Keluarga Mithali 'telah diadakan diAuditorium Taman Budaya, Kuala Ibai pada 12hb Julai 2010. Majlis tersebut telah dianjurkan oleh Yayasan Pembangunan Keluarga Negeri Terengganu (YPKT) dengan kerjasama Pusat Khidmat Masyarakat DUN Batu Buruk. Ia bertujuan bagi meraikan ketua ketua keluarga serta ibu ibu tunggal yang telah berjaya mengharungi hidup berumah tangga , memegang amanah menyara keluarga, mendidik serta membentuk satu keluarga bahagia yang berguna dan berjasa kepada bangsa dan negara.

Sebahagian daripada para hadirin

Ucapan alu aluan oleh Encik Mohd Shafaruddin Mustaffa

Majlis bermula dengan ucapan alu aluan oleh Encik Mohd Shafaruddin Mustaffa,Pengarah Yayasan Pembangunan Keluarga Negeri Terengganu(YPKT). Ia diikuti dengan ucapan perasmian oleh Ybhg. Dato’ Hj Che Mat b Jusuh - Pegawai Pembangunan Dun Batu Buruk.

Ucapan perasmian oleh Ybhg. Dato’ Hj Che Mat b Jusuh

Seterusnya Majlis Penganugerahan Keluarga Mithali Peringkat DUN Batu Buruk dimana seramai 21 orang penerima dalam tiga kategori iaitu:
  • Anugerah Keluarga Terbilang - 2 orang
  • Anugerah Keluarga Gemilang - 2 orang
  • Anugerah Keluarga Cemerlang - 17 orang

Para pemenang anugerah bergambar beramai ramai

Dr Hj Hasbullah Hj Mohamad menerima anugerah daripada Ybhg Dato Hj Che Mat Jusoh

Tn Hj Muhammad Awang menerima anugerah dari Ybhg Dato Hj Che Mat b Jusuh

Kami warga KRT Bukit Depu amat berbangga kerana dua keluarga Ahli AJK Tertinggi kami telah terpilih dalam Anugerah Keluarga Cemerlang. Mereka ialah Dr Hj Hasbullah Hj Mohamad dan Tn Hj Muhamad b Awang. Seluruh warga KRT Bukit Depu mengucapkan tahniah diatas penganugerahan tersebut. Semoga keluarga ini terus bahagia dan kekal menjadi contoh kepada semua penduduk mukim.

No comments:

Post a Comment